Tuesday, June 23, 2009

Pengumuman Dari NYDP,En.Sulaiman A Mohd Ali


Assalamualaikum Warahamtullahi Wabarakatuh

Salam Hormat dan salam sejahtera khususnya kepada peminat-peminat yang melayari blog kami http://kssmpobkluang.blogspot.com .Saya sungguh berbesar hati, bila mendapati bilangan pelayar lelaman blog kami telah meningkat,walaupun baru berusia 1 bulan 26 hari, blog ini dan sudah ada seramai 1252 pengunjung yang telah melayari blog ini sehingga 20 Jun 2009.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua bloggers yang melayari blog kami ini serta pencetus idea (beberapa orang Ahli Jawatankuasa KSSMPOBK menyarankannya ketika melancong ke Kota Kinabalu) untuk mengwujudkan laman blog ini . Selain itu saya juga amat terhutang budi pada En.Hamizan Hj Omar dan isterinya Selina Hj Salleh kerana atas sumbangan tenaga serta kesudian mereka berdua untuk berkerjasama menyebabkan terbinanya Blog KSS MPOB Kluang dengan cemerlang.

Kepada blogger-blogger yang melayari laman blog ini diharapkan dapat memberi sumbangan idea-idea yang baik disamping teguran yang membina dari masa ke semasa. Saya juga akan memastikan agar laman blog ini sentiasa dikemas kini dengan memuat naik berita-berita aktiviti terkini. Dalam kesempatan ini saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua Ahli Jawatankuasa dimana maklumat-maklumat yang terkini dapat disalurkan dengan segera kepada Pengendali laman Blog KSS MPOB Kluang (En.Hamizan Hj.Omar) atau email langsung ke kssmpob@hotmail.com.

Sekian.

Terima kasih.

Sulaiman A Mohd Ali
Naib Yang Di Pertua KSS MPOB Kluang

2 comments:

Administrator said...

Buah cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
kamipun masih belajar
salah dan silap harap maafkan ...

Siapa lah kami tanpa anda yang membantu..
Kami menolong sekadar yang mampu

trex said...

uyeaaa