Wednesday, May 13, 2009

Salam Buat Warga Kelab Sukan & Sosial MPOB Kluang

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh,

Salam Sejahtera keatas anda dan keluarga, saya pohon kemaafan kerana dah lama tidak meng "update" kan blog ini kerana kesihatan saya tidak mengizinkan - saya di masukkan ke hospital beberapa kali dan hingga ke hari ini masih lagi dalam tempuh cuti sakit.

Terimakasih atas prihatin anda sekelian terhadap saya dan suami (terimakasih saya pada suami tersayang - En Hamizan Omar yang banyak mengorbankan masa sehingga terpaksa mengambil cuti panjang untuk memberi dorongan dan semangat kepada saya... I really appreciate what you have did for me, my dear hubby)

Terimakasih juga buat En. Zali dari MPOB -HQ kerana prihatin anda terhadap blog kami. Jika diberi keizinan dan kesihatan dari Allah SWT akan saya mempercepatkan peng "update"kan blog ini.

Saya sudahi dengan memohon kemaafan kerana kelambatan menjalankan tugas.

Sekian .

Salam Ukhuwah Dari Singapura,
Selina Hj Salleh

1 comment:

xali alonso said...

sama2. alamat blog kssm kluang dh pon tersiar di edisi mpob minggu lps.
kalau rerajin, singgah le di blog kssm. saya n rerakan lain dh update berita, n gambo masa sukan PBBM kt langkawi. kalau nk gambo, just bukak je kt multiply kssm. semua ada.