Wednesday, June 2, 2010

KIOS LEMAN_ROTI JOHN POWER SPECIAL


Kios Leman_Roti John Power Special telah dibuka 1 Jun 2010.

Alhamdulillah seorang lagi usahawan kecil muncul di celah-celah tokoh-tokoh koporat besar. En Sulaiman Yusof empunya nama, mengusahakan perniagaan makanan segera Roti John Power yang istimewa. Kita percaya sesungguhnya langkah yang besar itu bermula daripada satu langkah kerdil yang pertama.

Wartawan kita aPEk telahpun mencuba resepi beliau malam tadi dan aPEk sangat sukakannya, ‘Boleh makan, roti manyak lembut dan inti sedap, gelenti puas hati’ ujar aPEk. Menurut aPEk lagi roti lembut yang hebat itu dihasilkan oleh anak bumiputra sendiri, hasil tangan orang tempatan Kluang dan inti daging juga daripada jenama bumiputra yang terkenal.

Kios Roti John Istimewa beliau berada di:
Lokasi: Jalan Lingkaran (sila rujuk gambar)
Waktu berniaga: 7.30 malam sehingga 11.00 malamHarga: 2 pilihan: RM1.50/regular dan
RM3.00/jumbo (besar 1 kaki panjang wooh….)


Kepada semua warga MPOB khususnya, jemputlah menikmati Roti John Power special yang di hasilkan oleh En. Leman kita ni…lagipun beliau pun salah seorang daripada ahli kelab…kalau tak kita yang sokong siapa lagi kan. Yang penting Roti John Power Special ni memang sedap dan kebersihan memang dititik beratkan oleh rakan kita ni, gerenti tak malu nak rekomen pada member-member lain. Masih tak percaya lagi?..ermmm anda bolehlah cuba, hargapun murah dan sedap…tunggu apalagi jom serbuuuuu…..

Bagi pembaca blog yang dihormati (buat permulaan biarlah sekitar Kluang sahaja dulu), sekiranya anda berhajat membuat tempahan Roti John Special beliau, bolehlah menghubungi beliau di no. HP: 013-7171420.

No comments: