Thursday, December 17, 2009

Majlis Perpisahan Untuk Encik Mohd Azlan


Pihak Breeding & Genetic MPOB Kluang akan kehilangan seorang lagi Pegawai Penyelidik yang berdedikasi En. Mohammad Azlan Abdul Majid, beliau melanjutkan pelajaran selama 2 tahun ke peringkat ‘Master’ di Universiti Putra Malaysia seliaan Professor Dr. Raffi Yusof. Prof pernah menjadi Ketua Stesen MPOB Kluang sehingga Januari 2003.

En. Azlan akan belajar sepenuh masa di dalam jurusan Plant Breeding and Genetic bermula Januari 2010. En. Marhalil Marjuni juga mengikuti jejak langkah beliau mengambil jurusan yang sama namun sebagai mahasiswa separuh masa yakni belajar sambil bekerja. Pihak kakitangan mengucapkan tahniah dan selamat maju jaya dalam apa jua bidang yang mereka berdua ceburi.

Tidak lupa juga pihak kami mengucapkan selamat kembali dan selamat bertugas kepada Hajah Napsiah Omar yang baru sahaja pulang daripada mengerjakan haji bersama suami dan anak. Semuga beliau dan keluarga mendapat haji yang mabrur…aminn.

NYDP sempat menghulurkan cenderahati yang disampaikan oleh En. Marhalil kepada En. Azlan. Pihak kami mengucapkan selamat kembali berkhidmat di MPOB kepada beliau sekiranya telah tamat kuliah.




Admin : Kepingin jugak nak ambil Master

No comments: